Piatok, 17. september, 2021 | Meniny má OlympiaKrížovkyKrížovky

Reklamáciu uznali, chybu napravia

V minulých dňoch prišiel do redakcie list od našej čitateľky (meno máme v redakcii), ktorá sa posťažovala, podľa nej, na nie celkom seriózne praktiky Slovenských telekomunikácii, a.s.. V liste nám okrem iného píše: "V októbri roku 2002 žiadal môj manžel písomne o zrušenie telefónnej linky. Keďže výpovedná lehota je jeden mesiac, linka mala byť zrušená k 1. 12. 2002. Chcem však podotknúť, že do dnešného dňa (list nám prišiel v polovici februára – pozn. redakcie) mu neprišlo žiadne vyrozumenie o tom, že jeho žiadosť berú oficiálne na vedomie. Následne mu však prišiel účet za telekomunikačné služby za mesiac december 2002, takže to išiel reklamovať priamo na pobočku v Martine. Tam nám ich pracovník, po nahliadnutí do záznamov v počítači, potvrdil, že linka mala byť zrušená k 1. 12. 2002 a že nemáme žiadne podlžnosti voči Slovenským telekomunikáciám. O to väčšie bolo naše prekvapenie, keď manželovi prišiel účet za telekomunikačné služby za mesiac január 2003..." V ďalšej časti listu jeho pisateľka dodáva, že na každom účte za telekomunikačné služby je zaúčtovaný aj výpis odchádzajúcich volaní, čo je 33 Sk mesačne, pričom im ho už, vraj, niekoľko mesiacov Slovenské telekomunikácie neposielajú.

Skryť Vypnúť reklamu

Na písomnú kritiku sme chceli dostať odpoveď na martinskom pracovisku Infotelu. Tam nám však pracovníčka povedala, že nie sú kompetentní dávať vyjadrenia pre tlač, že to má v kompetencii odbor externej komunikácie na ústredí v Bratislave, kde sťažnosť zaslali. V odpovedi, ktorú nám do redakcie poslala vedúca odboru externej komunikácie akciovej spoločnosti Slovenské telekomunikácie Miroslava Remenárová sa okrem iného píše: "Výpoveď zmluvy o pripojení je užívateľovi zasielaná len v prípade, ak ide o výpoveď zmluvy o pripojení zo strany Slovenských telekomunikácii, a.s. V prípade výpovede zo strany uživateľa podanej priamo na predajnom mieste – Infoteli, zákazník dostane priamo na mieste kópiu výpovednej zmluvy. Prvú reklamáciu uživateľ podal 31. januára tohto roku, druhú 21. februára tohto roku. Obsah oboch reklamácii bol zhodný. Obe reklamácie boli prešetrené na reklamačnom oddelení v zákonom stanovenej lehote. Zákazníkovi boli na základe jeho písomnej požiadavky zaslané odpovede na obidve reklamácie. Odpovede boli odoslané 27. februára. Reklamácie boli uznané za oprávnené."

Skryť Vypnúť reklamu

Ako sa v odpovedi ďalej píše, to, že zákazník obdržal účet za telekomunikačné služby za mesiac december a január, sa stalo systémovou chybou, za čo sa zákazníkovi Slovenské telekomunikácie, a.s., aj touto cestou ospravedlňujú.

"Po prešetrení oboch reklamácii boli zákazníkovi všetky poplatky dobropisované. Zákazník dostane dobropisovanú sumu poštovou poukážkou v najbližšom možnom termíne," píše sa na záver odpovede na sťažnosť.(jk)

Najčítanejšie na My Turiec

Inzercia - Tlačové správy

  1. 5 tipov, ako si užiť jeseň v Bratislave a okolí
  2. Ašot Haas v Bratislave: Nenechajte si ujsť umelecký zážitok
  3. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet
  4. Takto dokážu aj vaše peniaze zlepšiť život na našej planéte
  5. Volkswagen na IAA v Mníchove predstavil koncept elektromobilu
  6. Slovenský orloj – svetová atrakcia
  7. Kanceláriám ešte neodzvonilo
  8. Predplaťte si SME.sk s garanciou vrátenia peňazí
  9. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér
  10. Mikroplasty sú v produktoch každodennej potreby. V ktorých?
  1. Takto dokážu aj vaše peniaze zlepšiť život na našej planéte
  2. Sedemnásť slovenských hotelov na septembrový last minute výlet
  3. Profesionáli vedia, o čo ide. Ako si vybrať OZV a nepopáliť sa?
  4. Pápež František požehnal základný kameň novej nemocnice
  5. Ašot Haas v Bratislave: Nenechajte si ujsť umelecký zážitok
  6. Stropný zdvihák zlepší život všetkým imobilným ľuďom
  7. Brusnica – lahodná i účinná zároveň
  8. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou?
  9. Čučoriedky - dokážu ochrániť váš zrak?
  10. Tento výťah si poradí aj s tým najužším schodiskom
  1. Maldivy, Maurícius či Mexiko sú na dosah jediným letom 9 055
  2. Mikroplasty sú v produktoch každodennej potreby. V ktorých? 6 225
  3. Slovenský orloj – svetová atrakcia 4 416
  4. Radosť zachytiť tieto krásne krivky 4 160
  5. Mayo Galuška praží extra kávu, oligarcha Hodorovský je Mr. Krach 2 306
  6. Prehľad bratislavských komunít. Čo všetko sa dá robiť so susedmi 2 287
  7. Uznávané štúdio oživilo zanedbané štvrte. Prišlo do Bratislavy 1 854
  8. Zodpovedné investovanie praje budúcnosti a je fér 1 772
  9. Prvá dáma festivalu 1 639
  10. Zateplenie šikmej strechy PUR penou či minerálnou vlnou? 1 516
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Turiec - aktuálne správy

Pápež František na Slovensku.

Podľa riaditeľa Univerzitnej nemocnice Martin Dušana Krkošku nová nemocnica prinesie obyvateľom zdravotnú starostlivosť na vysokej úrovni, s využitím najmodernejších medicínskych technológií.


TASR 9 h

Na túto ale aj mnohé iné otázky od vás odpovedáme v našej právnej poradni.


14 h

Združenie Informačných a poradenských centier mladých v SR v spolupráci s Asociáciou pre podporu rozvoja ICM v Českej republike vytvorili inovatívnu mapu príležitostí zameranú na sebarozvoj mladých.


(PR) 15 h
Spoločne na ihrisku. Martin Kostra s kapitánskou páskou a jeho bratranec Vladimír Milan (vpravo).

Útočník Martin Kostra je hráčom, ktorý vie, čo je to klubová vernosť. O tom, ako si ho v Turčianskej Štiavničke cenia, svedčí i to, aký svadobný darček mu spoluhráči pripravili.


17 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Do akcie sa zapojili stovky ľudí.


11 h

Paradoxom je, že Poltár, ktorý patrí medzi okresy s najnižšou zaočkovanosťou, zostáva v najlepšom štvorlístku.


SITA 15 h

(+Aké opatrenia budú platiť v praxi). Susedná Krupina bude bordová.


15 h

V oboch smeroch sa tvoria kolóny.


13 h

Už ste čítali?