Štvrtok, 26. november, 2020 | Meniny má KornelKrížovkyKrížovky

Reklamáciu uznali, chybu napravia

V minulých dňoch prišiel do redakcie list od našej čitateľky (meno máme v redakcii), ktorá sa posťažovala, podľa nej, na nie celkom seriózne praktiky Slovenských telekomunikácii, a.s.. V liste nám okrem iného píše: "V októbri roku 2002 žiadal môj manžel písomne o zrušenie telefónnej linky. Keďže výpovedná lehota je jeden mesiac, linka mala byť zrušená k 1. 12. 2002. Chcem však podotknúť, že do dnešného dňa (list nám prišiel v polovici februára – pozn. redakcie) mu neprišlo žiadne vyrozumenie o tom, že jeho žiadosť berú oficiálne na vedomie. Následne mu však prišiel účet za telekomunikačné služby za mesiac december 2002, takže to išiel reklamovať priamo na pobočku v Martine. Tam nám ich pracovník, po nahliadnutí do záznamov v počítači, potvrdil, že linka mala byť zrušená k 1. 12. 2002 a že nemáme žiadne podlžnosti voči Slovenským telekomunikáciám. O to väčšie bolo naše prekvapenie, keď manželovi prišiel účet za telekomunikačné služby za mesiac január 2003..." V ďalšej časti listu jeho pisateľka dodáva, že na každom účte za telekomunikačné služby je zaúčtovaný aj výpis odchádzajúcich volaní, čo je 33 Sk mesačne, pričom im ho už, vraj, niekoľko mesiacov Slovenské telekomunikácie neposielajú.

Skryť Vypnúť reklamu

Na písomnú kritiku sme chceli dostať odpoveď na martinskom pracovisku Infotelu. Tam nám však pracovníčka povedala, že nie sú kompetentní dávať vyjadrenia pre tlač, že to má v kompetencii odbor externej komunikácie na ústredí v Bratislave, kde sťažnosť zaslali. V odpovedi, ktorú nám do redakcie poslala vedúca odboru externej komunikácie akciovej spoločnosti Slovenské telekomunikácie Miroslava Remenárová sa okrem iného píše: "Výpoveď zmluvy o pripojení je užívateľovi zasielaná len v prípade, ak ide o výpoveď zmluvy o pripojení zo strany Slovenských telekomunikácii, a.s. V prípade výpovede zo strany uživateľa podanej priamo na predajnom mieste – Infoteli, zákazník dostane priamo na mieste kópiu výpovednej zmluvy. Prvú reklamáciu uživateľ podal 31. januára tohto roku, druhú 21. februára tohto roku. Obsah oboch reklamácii bol zhodný. Obe reklamácie boli prešetrené na reklamačnom oddelení v zákonom stanovenej lehote. Zákazníkovi boli na základe jeho písomnej požiadavky zaslané odpovede na obidve reklamácie. Odpovede boli odoslané 27. februára. Reklamácie boli uznané za oprávnené."

Skryť Vypnúť reklamu

Ako sa v odpovedi ďalej píše, to, že zákazník obdržal účet za telekomunikačné služby za mesiac december a január, sa stalo systémovou chybou, za čo sa zákazníkovi Slovenské telekomunikácie, a.s., aj touto cestou ospravedlňujú.

"Po prešetrení oboch reklamácii boli zákazníkovi všetky poplatky dobropisované. Zákazník dostane dobropisovanú sumu poštovou poukážkou v najbližšom možnom termíne," píše sa na záver odpovede na sťažnosť.(jk)

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Studujte v Praze ekonomii a business v angličtině
  2. Máte nápad ako zlepšiť svoje okolie? Radi ho podporíme!
  3. Rozbiehať biznis v čase korony? Ide to
  4. Buďte v najlepšej spoločnosti!
  5. Za kvalitným vzdelaním nemusíte do sveta! Príďte na EkF TUKE
  6. Aj matematika sa dá skrotiť
  7. Zodpovedné podnikanie je témou aj pre slovenské spoločnosti
  8. Koronakríza: Ako vyzerá jeden deň operátorky infolinky?
  9. Tento rok by mal 70: Legenda Karola Duchoňa ožije u vás doma
  10. Hubert – keď život chutí už 195 rokov
  1. Tipy na cenovo výhodné vianočné darčeky, ktoré aj potešia
  2. Bývanie v meste predlžuje život
  3. Sledujte naživo pokusy so slovenskými výskumníkmi
  4. Slovensko spoznalo najlepšie farmy minulého roka
  5. Fakty o batériách, ktoré ste nevedeli
  6. Zodpovedné podnikanie je témou aj pre slovenské spoločnosti
  7. Už tretí rok mení dm "Black Friday" na "Giving Friday"
  8. Koronakríza: Ako vyzerá jeden deň operátorky infolinky?
  9. Máte nápad ako zlepšiť svoje okolie? Radi ho podporíme!
  10. Tento rok by mal 70: Legenda Karola Duchoňa ožije u vás doma
  1. Slovenská firma reformuje tradičné multimiliardové odvetvie 27 480
  2. Budíte sa počas spánku? Toto sú hlavné príčiny 21 979
  3. Bezpečná dovolenka v exotike: Maldivy sú prešpikované zážitkami 13 462
  4. Kaufland na Slovensku testoval novinku, ktorú zavádza v Európe 12 084
  5. Novodobý slovenský Baťa. Zamestnancom stavia domy 8 403
  6. Spájame Slovensko - 4 nové expresné autobusové linky 8 347
  7. Viete, aká je skutočná cena smartfónu? Číslo vás prekvapí 7 979
  8. Mercedes-Benz opäť nadizajnoval budúcnosť 7 927
  9. Čo ovplyvňuje chuť kačacieho mäsa? Tieto dve veci 7 718
  10. Príbehy vyhorených, tandem okolo Bödöra a nová trať v Bratislave 7 615
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Turiec - aktuálne správy

Tréner Mosnár: Proti Žiline musíme ísť na sto percent

V piatom zápase sezóny stratil Martin prvé body. Aktuálne našich najviac tlačí topánka na pozícii obrancov. V piatok na Turčanov čaká derby proti Žiline.

Spišská Nová Ves nám pripravila prvú prehru v sezóne.

Ocenili kroniku mesta Martin, je vzorom aj pre iné mestá

V kronike by mali byť podľa kronikárky mesta Martin Kataríny Tomášovej zaznamenané všetky významné momenty v živote mesta.

Kronilu mesta Martin vedie Katarína Tomášová.

Vzdelávať namiesto zaúčať

Spoločnosť VIENA INTERNATIONAL s.r.o. sa pokúsila rozbehnúť odvážny projekt.

Školiace stredisko spoločnosti VIENA INTERNATIONAL s.r.o.

Samo Hlavaj môže skompletizovať šampionátový hetrik

Slovenská reprezentačná dvadsiatka sa na juniorský svetový šampionát bude pripravovať v izolovanom kempe vo Zvolene. Pozvánku dostal i brankár Samuel Hlavaj.

Zverenci Róberta Petrovického odštartujú prípravu na šampionát počas posledného novembrového dňa.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Už ste čítali?