Krásne pivo, krásny kraj…, a dobrý hokej

Spoločnosť Heineken Slovensko, a.s., pomáha nielen slovenskému hokeju, ale Martiner sa podieľa aj na úspechoch MHC Martin

Martinský hokej v tomto roku oslavoval svoje sedemdesiatiny, avšak jeho novodobá história sa začala písať v roku 1965, keď sa na Podháji začal budovať nový hokejový stánok. Riaditeľ hokejového klubu MHC Martin Jaroslav Dzurec pripomína jednu zvláštnosť, ktorá sa viaže k budovaniu martinského hokejového stánku, a teda súvisí aj s rozvojom martinského hokeja vôbec. Je ňou dlhoročná história spolupráce hokejového klubu s martinským pivovarom.

SkryťVypnúť reklamu

„Keď sa v šesťdesiatych rokoch rozhodovalo o situovaní stavby zimného štadióna, veľmi dôležitú úlohu zohrala vtedy práve poloha martinského pivovaru. Totiž, pri výstavbe umelej ľadovej plochy sa uvažovalo a aj napokon realizovali rozvody chladenia vedené priamo z pivovaru. Vtedy sa začala mimoriadne úzka spolupráca, a martinský hokej sa na dlhé roky spojil akoby pupočnou šnúrou práve s martinským pivovarom,„ povedal nám Jaroslav Dzurec.

Odvtedy sa však na martinskom hokejovom Podháji veľa zmenilo. Martinský zimný štadión prešiel výraznou rekonštrukciou, dostal strechu a nový šat a aj ľad sa vyrába vlastnou technológiou. Martinský hokej sa medzitým vyšplhal do hokejovej extraligy, kde s výnimkou jedného ročníka súťaže absolvoval doteraz jej všetky ročníky. A čo je pre rozvoj martinského hokeja veľmi dôležité, spolupráca s martinskými pivovarníkmi, výrobcami populárneho a kvalitného piva Martiner, trvá až dodnes a rozvíja sa na novej báze zmluvných sponzorských vzťahov. Nový majiteľ pivovaru, Heineken Slovensko, a.s., fandí hokeju, a to sa odráža nielen na jej spolupráci a pomoci slovenskej reprezentácii, ktorá nedávno získala titul svetových šampiónov, ale rovnako aj klubom. Martinský klub nie je výnimkou. O tom sme hovorili s prezidentom MHC Martin Ing. Petrom Kováčom.

SkryťVypnúť reklamu

Spolupráca martinského hokejového klubu s martinským pivovarom má, ako sme spomenuli, dávnu tradíciu, ako sa jej v posledných rokoch darí?

Máte pravdu, že história spolupráce pivovarníkov a martinského hokeja trvá už dlhé roky. Dá sa však povedať, že najintenzívnejšie sa začala rozvíjať vtedy, keď Martin postúpil do hokejovej extraligy. Napokon, aj zásluhou tejto spolupráce sa martinský hokej mohol popýšiť významnými úspechmi, za ktoré možno považovať najmä tretie miesto v hokejovej extralige, alebo nedávny titul majstrov Slovenska kolektívu juniorov. Takmer desaťročie sa datuje aj mimoriadne úzka spolupráca martinského hokeja s výrobcom značky Martiner, ktorá sa už roky objavuje aj na dresoch našich hokejistov. Spolupráca sa ešte výraznejšie zintenzívnila, keď pred dvoma rokmi prešiel Martiner pod krídla spoločnosti Heineken Slovensko. Bolo to, podľa nás, logické rozhodnutie tejto spoločnosti, pretože podporovala aj spoločnosť Pro-hokej a jej prostredníctvom celú hokejovú extraligu, tak prostriedky na rozvoj slovenského hokeja rozdeľovala rovnomerne medzi všetky kluby. Keďže je však Martin sídlom pivovaru, ktorý vyrába značku Martiner, spoločnosť Heineken Slovensko prihliadala aj na túto skutočnosť a pre náš klub túto sponzorskú čiastku ešte navŕšila.

SkryťVypnúť reklamu

Takže konkrétna spolupráca sa odráža aj v martinskom hokeji. Na akej báze je táto spolupráca postavená?

Môžem povedať, že Heineken Slovensko, a.s., má záujem podporovať predaj martinskej značky Martiner, a zrejme aj preto je naša spolupráca s firmou veľmi úzka a môžem povedať, že veľmi dobrá a korektná. Za pomoc, ktorá sa klubu od firmy dostáva, my propagujeme značku Martiner. Mužstvo má nielen na dresoch výrazne umiestnené logo tejto značky, ale rovnako na ľade je logo tejto značky umiestnene na dvoch miestach a rovnako má svoje miesto, tak ako je to vyjadrené v zmluve, aj na mantineloch okolo ľadu i v našom bulletine. Poviem to tak, ako to cítime všetci – sme hrdí, že môžeme propagovať úspešnú firmu a kvalitný výrobok, akým u nás doma v Turci, ale nielen tu, je Martiner. Na druhej strane je naším záväzkom počínať si tak, aby sme tejto značke robili dobré meno, lebo pomoc, ktorej sa nám od firmy dostáva, je pre nás veľmi významná. Vstupom spoločnosti Heineken do martinského pivovaru do Martina prišli nové technológie a rovnako s tým ruka v ruke kráčajú aj marketingové aktivity firmy. A sme radi, že jednou z jej oblastí je aj martinský hokej. Tým sa vlastne nadviazalo na bohatú tradíciu spolupráce pivovaru a hokeja v Martine. Ak by sme to brali v kontexte slovenského hokeja, treba zdôrazniť, že za jeho úspechmi je určite aj táto firma.

Hokej a pivo sú dve rozdielne veci, ako sa to dá skĺbiť do spolupráce?

V Martine nemáme veľký šta­dión, ale treba zároveň povedať, že napriek tomu patríme v návštevnosti na extraligové stretnutia k najlepším v extralige. Pivo je aj v Turci veľmi obľúbeným nápojom, dá sa preto s istotou povedať, že mnohí z návštevníkov našich stretnutí sú práve „skalnými„ značky Martiner. Myslím si, že práve preto akciová spoločnosť dáva určitú prednosť martinskému hokeju a ho aj významne podporuje. Naša spolupráca sa uberá aj v iných oblastiach. Je zameraná nielen na podporu predaja produktov výrobcu, ale uberá sa aj cestou spolupráce v mediálnej oblasti, v oblasti podpory spoločenských podujatí. Práve v minulých dňoch sme podpísali zmluvu, v ktorej je zakotvené, že Martiner ako značka, ktorá je súčasťou Heinekenu Slovensko, a.s., , je oficiálnym partnerom martinského hokejového klubu. V podstate táto značka je, ako som už spomenul, prítomná vo forme reklám na našom zimnom štadióne. Aj takouto formou dávame športovej verejnosti na známosť, že sa podieľa na podpore martinského hokeja.

Heineken Slovensko je spoločnosť, ktorá sídli ďalej od Martina, ale jej predĺženou rukou v regióne je závod. Aká je spolupráca s vedením závodu?

Naša spolupráca je na veľmi dobrej úrovni. V podstate plnia záväzky, ktoré vyplývajú zo zmluvy. Môžem zodpovedne povedať, že všetky zmluvné záväzky si plnia načas. Spolupráca s predstaviteľmi martinského závodu je skutočne veľmi dobrá, lebo podpora spoločnosti Heineken Slovensko, a.s., nášmu hokejovému klubu sa prenáša aj na vedenie závodu. Máme s ním dobré a povedal by som aj blízke vzťahy. Napokon, ak im to čas dovolí, členovia vedenia nevynechajú naše domáce hokejové stretnutia. Treba spomenúť aj to, že rovnako zamestnanci firmy Heineken, ktorí pracujú v martinskom závode, sú fanúšikmi hokeja, dokonca mnohí hokej aj rekreačne hrajú. Predvlani, aj vlani usporiadala firma Heineken práve u nás, na našom zimnom štadió­ne v Martine, hokejový turnaj medzi závodmi. My sme im poskytli nielen ľad, šatne, ale aj výstroj. Spolupráca je veľmi dobrá a ja verím, že bude aj naďalej pokračovať a budú mať z nej osoh obaja. Myslím tým najmä na to, že v Martine sa bude aj zásluhou pomoci Heineken Slovensko, a.s., hrať dobrý hokej a Martiner zostane aj naďalej obľúbenou značkou piva všetkých priaznivcov hokeja, nielen v Turci.Ján Kŕč

Najčítanejšie na My Turiec

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 20 157
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 873
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 546
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 947
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 402
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 401
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 924
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 558
  1. Rado Surovka: Chameleón prezidentom ?
  2. Martin Škopec Antal: Pokus o zjednotenie spoločnosti je utopickým blúznením
  3. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (29.3. - 4.4.1924)
  4. Miroslav Lukáč: Milý Peťko! Nechcel by som ťa ani za suseda, ani za stojan na bicykel.
  5. Ľuboslav Farkaš: Veľkonočné priane
  6. Ivan Mlynár: Šedá kôra chodiacej kópie Mariana Kotlebu, Tomáša Tarabu, vyprodukovala ďalšie verbálne fekálie.
  7. Jozef Ďanovský: Medžugorie na Veľkú noc
  8. Martin Borecky: Rakovina
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 46 315
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 655
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 454
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 8 925
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 462
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 378
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 336
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 436
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Turiec - aktuálne správy

Takto sa deti rozlúčili so zimou a veria, že prebudili Živu – bohyňu jari a života.

Deti sa rozlúčili so zimou.


Jana Siráňová
Tomáš Pšenka.

Ani druhá hokejová liga nie je lacná záležitosť. Na pokrytie sezóny kluby míňajú šesťmiestne sumy.


Vpravo Anton Ulbricht, konateľ spoločnosti Tanawa, ktorá vyrába tatranskú minerálku.

V ďalšej časti seriálu Príbeh značky sme hovorili s konateľom spoločnosti Tanawa.


Prebudenie jari Vrícko

Aj do malej podhorskej dedinky zavítala jar.


(vm)
  1. Rado Surovka: Chameleón prezidentom ?
  2. Martin Škopec Antal: Pokus o zjednotenie spoločnosti je utopickým blúznením
  3. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (29.3. - 4.4.1924)
  4. Miroslav Lukáč: Milý Peťko! Nechcel by som ťa ani za suseda, ani za stojan na bicykel.
  5. Ľuboslav Farkaš: Veľkonočné priane
  6. Ivan Mlynár: Šedá kôra chodiacej kópie Mariana Kotlebu, Tomáša Tarabu, vyprodukovala ďalšie verbálne fekálie.
  7. Jozef Ďanovský: Medžugorie na Veľkú noc
  8. Martin Borecky: Rakovina
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 46 315
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 655
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 454
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 8 925
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 462
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 378
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 336
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 436
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny

Už ste čítali?