vám v tej húštine papierov kdesi nezapotrošil list, na ktorý čakáte, či nejaká iná skutočná pošta. Reklamná kampaň obchodných reťazcov je mohutná, sústavná a v mojom prípade aj zbytočná, lebo tak ako tie farebné letáky vytiahnem zo schránky, tak ich o pár sekúnd hodím doma do koša na zber papiera.
Raz za čas potom prichádza na naše sídlisko nákladné auto, v ktorom sa deje výmenný obchod - za zberový papier vám dajú podľa váhy istý počet balíčkov papiera toaletného. Tak to bolo aj minulý týždeň. Nuž, vybral som z koša odložené reklamné materiály, vytvoril z nich tri úhľadné balíčky a postavil sa do radu občanov uskutočňujúcich tento papierový barter. Keď som prišiel na rad, mládenec zvážil váhu môjho snaženia a povedal kolegovi: päť balíčkov papiera a jedny vreckovky...
Každý zadávateľ reklamy by zo všetkého najradšej vedel, aký je výsledok jeho reklamného úsilia. Jeho klient by to mal síce cítiť na množstve peňazí v kase, ale predsa – chcel by vedieť, aký mala jeho reklama ohlas, osoh, odozvu, teda výsledok. Všetkým v Martine pôsobiacim obchodným sieťam, či teraz už reťaziam, oznamujem príjemnú správu. V mojom prípade mala ich reklamná kampaň za posledných 10 mesiacov celkom slušný výsledok. Päť kotúčov toaletného papiera!