MARTIN. Aktuálne aj obyvatelia Prievidze a Martina, ako aj návštevníci Bojníc, už nebudú musieť objednávať taxíky telefonicky cez dispečing, ale jednoducho na pár klikov cez mobilnú aplikáciu HOPIN. Tieto mestá sa zaradili do slovenskej siete taxi aplikácie, ktorá začínala svoje pôsobenie v roku 2012 v Bratislave a dnes ju poznajú klienti taxislužieb v Košiciach, Poprade, Humennom, Liptovskom Mikuláši, Priešťanoch, Prahe, Ostrave, ale aj v slovinskej Ľubľane.
„V dnešnej rýchlej a technicky vyspelej spoločnosti vidíme pokrok na každom rohu. Chceme byť súčasťou života zákazníkov a prinášať im komfort do cestovania. Tešíme sa z každého nového mesta a veríme, že naša mobilná aplikácia, bude pre nich ďalším krokom k budovaniu smart cities,“ uviedol Martin Baran, spolumajiteľ HOPIN-u.
Aplikácia spolupracuje výhradne s profesionálnymi vodičmi, ktorí spĺňajú všetky legislatívne náležitosti na prevádzkovanie taxislužby. Objednávanie sa udeje cez pár kliknutí zo smartfónu, bez akéhokoľvek telefonovania na dispečing, čakania na spojenie s operátorom, prípadne na voľné auto. „V aplikácii zákazník vidí, kde sa vodič nachádza a za aký čas bude pri ňom, ako aj približnú cenu za jazdu,“ uvádza sa v tlačovej správe spoločnosti, ktorá spomínanú aplikáciu prevádzkuje. Dodáva sa v nej zároveň, že aplikácia sa vyvíja aj technologicky pridávaním rôznych užitočných funkcií.
HOPIN počas svojho pôsobenia na slovenskom a zahraničnom trhu vybavil doteraz viac ako 3,3 milióna úspešných objednávok, čo predstavuje v priemere 24,5 milióna najazdených kilometrov.