TURIEC. V posledných týždňoch sa vyrojili bilbordy, kde je vyobrazený Boris Kollár (Sme rodina) so sloganom „Nájomné byty sú realitou“.
Slogan dopĺňa veta - Zákon o nájomnom bývaní je schválený. V predvolebných sľuboch Kollárová strana Sme rodina plánovala postaviť 25-tisíc nájomných bytov ročne, no zákon, ktorý ich výstavbu umožňuje, bol schválený len koncom mája.
Dnes už o konkrétnych číslach strana radšej nehovorí, no predseda Boris Kollár ostáva tejto predstave verný.
„Vďaka tejto novele sa nám podarí vytvoriť prostredie, ktoré umožní výstavbu štátom podporovaného nájomného bývania s regulovanou výškou nájomného a zárukou dlhodobého bývania, čím uľahčíme život tisíckam Slovákov,“ vyjadril sa Boris Kollár po schválení zákona na sociálnej sieti.
Zdravotná sestra: V Maďarsku dvíhajú platy, nám zdania aj obyčajný príspevok ČítajteVytĺkanie politických bodov?
“Keby to nebola pravda, nebolo by to na každom kroku.
„
Marketingový stratég Pavol Rajčan si myslí, že reklama v takejto podobe je zavádzajúca.
„Nájomný byt zatiaľ nestojí ani jeden. No zámerom autora evidentne nebolo informovať pravdivo, ale vytĺkať politické body zo situácie, ktorá síce z praktického pohľadu veľa neznamená, ale môže pozitívne pôsobiť na určitú skupinu voličov. Zo strany Sme rodina je toto skôr forma predvolebnej kampane, ktorou sa pokúšajú zachrániť fluktuáciu voličov a klesajúce preferencie,“ vysvetlil Rajčan.
Podobný názor zastáva aj Jakub Horváth z Katedry marketingu a medzinárodného obchodu na Fakulte manažmentu v Prešove.