zrivo vysoká. Nikdy nepretelefonovala viac ako 20 minút a zrazu z toho boli dve hodiny. Na martinskom pracovisku vtedy ešte Slovak Telekomu sa preukázal občianskym preukazom, ale nemohol zablokovať linku svojej matky, vraj to musí urobiť užívateľ bytovej telefónnej stanice. Samozrejme, nedostal ani žiadne výpisy z účtu. Potom si pán Jozef odhlásil svoju bytovú telefónnu stanicu, ktorú potreboval len kvôli svojej mame. Dva dni predtým, ako sa dozvedel, že jeho mamu našli mŕtvu, poslal žiadosť do košického centra pre zákazníkov akciovej spoločnosti Slovak Telekom. Napísal v nej čestné prehlásenie, že jeho mama je nezvestná. Pán Jozef ale doteraz nedostal z Košíc žiadnu odpoveď. Padajúci sneh medzitým odtrhol zo strechy telefónnu prípojku, ktorú už nepripojili. Odbor externej komunikácie T-Com-u sme požiadali, aby nám vysvetlili, ako má klient postupovať, ak chce oficiálnou cestou odhlásiť telefónnu stanicu nezvestnej osoby. Ale žiadnu odpoveď sme nedostali. Pravdepodobne jediným rozumným riešením je neplatiť za telefón, a potom už treba iba čakať, kedy telefón odpoja.