Komu a prečo ste zasielali list, ktorý sme vám predložili pri našom stretnutí?
List som posielal klientom Sociálnej poisťovne – dôchodcom na základe množiacich sa otázok ohľadom valorizácie, prehodnocovania dôchodkov a vianočného príspevku.
Prečo tento smeroval prevažne len do Turčianskych Teplíc a ich blízkeho okolia, prečo ho napríklad nedostali aj dôchodcovia z okresu Martin?
Občania Turčianskych Teplíc a okolia nemajú možnosť sledovať TV Turiec, prostredníctvom ktorej pravidelne informujem klientov (aj dôchodcov) v okrese Martin.
Na základe akých kritérií ste robili výber, komu list odošlete alebo neodošlete?
Nerobil som výber, oslovil som dôchodcov v okrese Turčianske Teplice.
Aké finančné náklady boli spojené s rozosielaním tohto listu?
Zanedbateľné. Pre nás je dôležitá spokojnosť našich klientov. Je v našom záujme, aby boli dostatočne informovaní. Drvivá väčšina náš prístup ocenila.
Býva zvykom, že opätovne informujete svojich klientov o záležitostiach, o ktorých ste ich už raz informovali alebo, že ich informujete o zákonoch, ktoré ešte v čase písania tohto listu neprešli celým schvaľovacím procesom v NR SR?
Naši klienti sa nás pýtajú a my im odpovedáme.
Súvisí tento list, ktorý ste zaslali prevažne dôchodcom v Turčianskych Tepliciach, či už priamo alebo nepriamo s vašou kandidatúrou na post primátora Turč. Teplíc?
Dennodenne pracujem pre klientov Sociálnej poisťovne, vydávam rozhodnutia, zasielam výzvy, upozornenia a všetky potrebné informácie ohľadom lehôt a zmien zákonov. Znamená to, že keď kandidujem, nemám si plniť svoje pracovné povinnosti? Myslím si, že moja práca v prospech ľudí sa nepáči tým, ktorým prekáža, že kandidujem. Túto kampaň voči mojej osobe chápem ako súčasť predvolebného boja, ktorý nie vždy býva férový. Upozorňujem však, že list dôchodcom som posielal ešte pred uzatvorením kandidátnych listín, preto spájanie mojej práce v prospech našich klientov s kampaňou považujem nielen za neopodstatnené, ale za zámer, ktorý má poškodiť moju osobu.(kp)