Martin - om období dvoch mesiacov – november a december 40 tisíc kilometrov, počas tejto to bolo iba 8 500 kilometrov, teda takmer päťnásobne menej. Rovnako menej sa v rovnakom období minulo aj posypového materiálu.
„V predchádzajúcej zime, ktorá bola od začiatku do konca so snehovou perinou, sme na cestách zasahovali počas spomínaných dvoch mesiacov prakticky každý deň, v porovnateľnom období tejto zimy sme mali zásahových len 15 dní, najmä keď napadol sneh a alebo ak sa na cestách objavila námraza. Teraz zasahujeme iba na problematických miestach. Na porovnanie - v roku 2005 sme minuli 4 tisíc ton inertného materiálu, teraz iba 700 ton. Šetríme aj chemický materiál. V novembri a decembri roku 2005 sme ho spotrebovali 1 700 ton, teraz to bolo 400 ton. Vychádza nám to na úsporu na posypovom materiáli asi päť miliónov korún. Naša „úspora“ je ale na sklade, pretože materiál sme museli kúpiť pred nástupom zimy. Za pohonné hmoty predstavuje úspora asi jeden milión korún. Ak by pretrvalo mierne počasie, mohli by sme neskôr tieto prostriedky použiť na opravu ciest, ale určite by nás potešilo, keby sme z nich mohli niečo investovať aj do obnovy strojného parku na nákup mechanizmov,“ povedal nám Július Bačkor.