26. júl 2007 o 0:00
Rady vytvárali nervozitu
Veľké fronty, nervozita a nespokojnosť zákazníkov. Tak by sa dala charakterizovať atmosféra, ktorá minulý týždeň v pondelok, približne okolo 22. hodiny, zavlád-la v martinskom hypermarkete Tesco.
V horúcich dňoch ľudia viac nakupovali v neskorých večerných hodinách, pohyb v hypermarkete bol v tomto čase oveľa väčší ako obvykle. Zákazníci mali k dispozícii len dve pokladne, logicky sa pri nich tvorili veľké rady. Pokladníčky sa síce snažili, ale aj tak ste si v rade museli odstáť minimálne polhodinku. Našu skúsenosť potvrdil redakcii na druhý deň aj zákazník, ktorý si neželal byť menovaný. Prečo v Tescu nereagovali na zmenu správania sa zákazníkov, ktorí sa v prázdninovom čase viac venujú oddychu, kúpaliskám a túram a nakupovať chodia večer, sme sa opýtali Oľgy Hrnčiarovej, manažérky vonkajších vzťahov Tesco Stores SR. „Našou prioritou je vytvárať zákazníkom také nákupné možnosti, aby sa dobre cítili a aby sa im prijemne nakupovalo. Súčasťou tejto snahy je, aby sa dlho nečakalo v radoch pri pokladniach. V tomto smere sme urobili kus práce a máme dobre výsledky. V letnom období sa však trochu mení zákaznícka klientela a aj nákupné zvyklosti. Napriek tomu si myslíme, že vytvárame dobré podmienky pri pokladniach. Pokiaľ ide o sťažnosť zákazníka, podľa nášho vyhodnotenia a spätnej dokumentácie konkrétnej situácie, nedomnievame sa, že by stál v rade tak dlho, ako uvádza. Napriek tomu je nám ľúto, že musel čakať viac ako obvykle a teda odišiel od nás nespokojný, za čo sa mu ospravedlňujeme.“
Článok pokračuje pod video reklamou
Článok pokračuje pod video reklamou