zákaznícku linkuUž viac ako rok využívajú odberatelia plynu z kategórie domácností a maloodberu zákaznícku linku SPP, ktorú prevádzkuje Slovenský plynárenský priemysel. Získavajú na nej potrebné informácie v súvislosti s odberom zemného plynu a využíva ju čoraz väčší počet zákazníkov. Od 1. októbra preto SPP posilní linku o nových operátorov. Zároveň sa k tomuto termínu zredukuje počet zákazníckych centier SPP na Slovensku. Zákazníci, ktorí naďalej uprednostňujú osobnú návštevu, budú môcť od 1. októbra naďalej využívať služby devätnástich z doterajších tridsiatich deviatich centier. Informácie o aktuálnych aj zrušených centrách SPP bude možné získať na webovej stránke Slovenského plynárenského priemyslu a z oznamov umiestnených priamo v zákazníckych centrách či v regionálnej tlači.
(rr)