Súťaž umožňuje tvorcom zo Slovenska, z Maďarska a Česka ukázať svoje kreatívne schopnosti získať zaujímavé ceny a zviditeľniť sa pred domácim aj zahraničným publikom. Témou Sme otvorená spoločnosť? chce zároveň prispieť k umeleckej reflexii stavu našej spoločnosti. Samotná myšlienka súťaže Reklama na život je tento rok otvoreným konceptom. Umožňuje autorom vyjadrovať sa ľubovoľným spôsobom k rôznym spoločenským problémom. Autori sú ohraničení len minutážou a základnou témou. Invencii a rôznorodosti názorov súťaž v zásade hranice neurčuje.
Filmy môžu byť hrané, animované, dokumentárne, experimentálne. Filmy na tému Sme otvorená spoločnosť? môžu posielať amatéri aj profesionáli všetkých vekových kategórií do 21. februára na adresu Gregor Multimédia, Bratislava.⋌(RR)