sa stal absolútnym víťazom.
MARTIN. V množstve účastníkov z celého Slovenska sa Turčania nestratili. O recesiu sa postaral Martin Remeník, ktorý prišiel na historickom automobile Citroen DSuper zamaskovaný ako Fantomas a ostatní zaujali nielen svojim jednotným klubovým oblečením, ale najmä dosiahnutými vynikajúcimi výsledkami.
Súťaž pozostávala z jazdy pravidelnosti, ktorá začala na námestí v Kremnici, potom viedla cez Kremnické Bane na Krahule a cez hory späť do Kremnice. Každý jazdec musel prejsť určený okruh a potom mal v druhej jazde dosiahnuť na tej istej trati rovnaký čas ako pri prvej. Háčik bol však v tom, že sa išlo v opačnom smere, čo v horskom teréne s výraznými prevýšeniami, mostmi, tunelom a množstvom zákrut vôbec nebolo jednoduché. Najmä vo chvíľach, keď sa aj príroda rozhodla vyskúšať odolnosť jazdcov dažďovou spŕškou, sa ukázalo ich skutočné jazdecké majstrovstvo.
Počas prestávok jazdy na Krahuliach účastníci súťažili vo viacerých disciplínach zameraných na motoristické vedomosti a zručnosti. Pri plnení súťažných úloh sa niektorí riadne zapotili, iní sa zas výborne zabavili. Pri vyhlasovaní výsledkov zavládla v turčianskom tábore obrovská radosť, pretože až piati reprezentanti Turca sa umiestnili v prvej dvadsiatke súťažiacich. Absolútnym víťazom v kategórii historických motocyklov a držiteľom zlatého venca sa stal Miroslav Dolník z Martina, ktorý jazdil na motocykli Jawa 250 vyrobenom v roku 1949. Na štvrtej priečke sa umiestnil Jozef Baričiak z Bystričky a jedenásty bol Milan Feriančik z Martina. Do prvej dvadsiatky sa prebojovali aj dvaja borci z Blatnice, keď na osemnástom mieste skončil Ondrej Harkabuz a dvadsiatu priečku obsadil Peter Vaňoch.