Tanečná hudba je popri hudobných skupinách ďalšou súčasťou dramaturgie Nočných vĺn. Tento rok bude umiestnená v záhrade amfiteátra na samostatnej scéne. O dramaturgiu, produkciu a celkové usmernenie tohto hudobného štýlu na festivale sa stará Jozef Kazár. Pri poslednom finiši nám povedal: „Dramaturgicky je festival ladený do čiastočne komerčnej bázy, pričom bolo snahou maximálne reflektovať momentálne hudobné ladenie samotných poslucháčov a perspektívnych návštevníkov festivalu. Výsledkom je prvý festivalový deň, počas ktorého vystúpia prevažne houseoví diskdžokeji. Dramaturgicky zohľadňuje umiernenejšiu a uvoľnenejšiu tvár tanečnej hudby. Druhý deň má hip-hopový charakter, pričom postupne prejde až do podoby drum&bass-u. Spomenuté štýly sú si rytmicky i poslucháčsky veľmi blízke, čo len podopieralo rozhodnutie dať priestor obidvom. Okrem toho majú na severe Slovenska a v Martine obzvlášť veľmi bohatú poslucháčsku základňu.„
Dramaturgia, či booking, sa začína realizovať v značnom predstihu, nakoľko je na ňu naviazané značné množstvo ďalších operácií (príprava grafiky, tlač atď.) Je to aj v závislosti od úrovne, akú si organizátori stanovia. „Ak pripravujeme relatívne malú klubovú akciu, postačuje vám s prehľadom horizont dvoch až troch mesiacov. V prípade festivalu je to aj celý rok dopredu. Už pred tohtoročným festivalom som nútený rozmýšľať nad budúcim ročníkom. Mnohí prestížni a uznávaní diskdžokeji, ktorých by sme radi pritiahli do Martina, majú svoj kalendár zablokovaný aj rok a pol dopredu. A tomu sa musíme prispôsobiť. Teda aspoň pokiaľ chceme mať na svojej akcii nejaké konkrétne meno, pretože ak sa preberieme prineskoro, nemusí nám ostať na výber prakticky už nič zaujímavé. Každopádne dramaturgia scény je základom celého know-how a dovolím si povedať, že tvorí najpríjemnejšiu časť celku Nočné vlny fest,„ dodal J. Kazár.(nk)