Od 1. do 31. mája prebieha v hypermarkete TESCO Martin akcia, ktorej výsledkom by mala byť pomoc Detskému domovu v Necpaloch. O tom, prečo sa v tomto hypermarkete podujali na jej zorganizovanie, hovoríme s .........
1. Začneme klasickou otázkou: Prečo si TESCO vybralo práve tohto adresáta?
- Hypermarket TESCO Martin už od svojho otvorenia organizuje charitatívne akcie. Minulý rok to boli projekty spoločné s nadáciou „Úsmev ako dar“, keď sme pripravili celoročnú zbierku pre detské domovy na Slovensku. Pomáhali sme základným a materským školám v Turci a športovým klubom organizovať súťaže, karnevaly a iné akcie pre deti. V marci sme urobili zbierku kníh pre deti z detského domova v Necpaloch a sme veľmi radi, že sa na základe našej iniciatívy rozhodli vybudovať vlastnú knižnicu. Tentokrát sme sa rozhodli pre projekt, ktorý opäť pomôže Detskému domovu v Necpaloch.
2. Aký je obsah tejto akcie? Čo musí zákazník, ak chce byť jej účastníkom, urobiť?
- Je to veľmi jednoduché. Stačí, ak si zákazník zakúpi v hypermarkete výrobok značky TESCO ŠTANDARD. Za každý výrobok dostane v Centre služieb zákazníkom pečiatku. Ak nazbiera celý kupón (6 pečiatok) a odpovie na jednoduchú otázku, vhodí kupón do pripravenej urny. Za každý kupón, ktorý po skončení akcie v urne nájdeme, dostane detský domov v Necpaloch 5 korún. A k tomu ako základný vklad dostanú deti výrobky Tesco štandard v hodnote 10 000 korún. To znamená, že čím viac zákazníkov sa do tejto akcie zapojí, tým viac peňazí príde do Necpál. Akcia platí len v hypermarkete TESCO Martin od 1. do 31. mája 2003.
3. Zopakujme si, o čo súťažia zákazníci a kde môžu získať podrobnejšie informácie?
- Všetky informácie zákazníci nájdu na plagátoch v hypermarkete a, samozrejme, veľmi radi im zodpovieme každú otázku v Centre služieb zákazníkom. Ceny sme vyberali veľmi pozorne, pretože je veľmi dôležité, aby sa do projektu zapojilo čo najviac zákazníkov. Keď zákazník vhodí vyplnený kupón do súťažnej urny, bude zaradený do zlosovania. Vyhrať môže zájazd od cestovnej kancelárie Solartour do Grécka v hodnote 10 000 korún, 3-dňový pobyt pre dve osoby v apartmáne zariadenia Rybárska bašta v hodnote 6 400 korún, poukážky na nákup v hypermarkete TESCO v hodnote 2 500 korún, hriankovače ETA a iné atraktívne ceny.
4. Je dobre, ak zákazník vie, na čo sa idú vynaložiť peniaze, ktoré sa aj jeho pričinením získajú. Takže, poznáte už na túto otázku odpoveď?
- Za desaťtisíc korún, čo je základný vklad spoločnosti TESCO do tohto projektu, si môžu z detského domova vybrať pastelky, školské potreby, sladkosti alebo akékoľvek iné výrobky Tesco štandard. A o koľko dostanú viac, to už teraz závisí od počtu zákazníkov, ktorí sa do súťaže zapoja. Vieme, že finančný rozpočet detského domova umožňuje len s problémami zabezpečiť nevyhnutný chod zariadenia, a preto sme veľmi radi, že im môžeme aj my pomôcť. V dnešnej dobe by to malo byť morálnou povinnosťou každého z nás.
(rr)