ndentov. Medzi celoslovenskými týždenníkmi vedie v obľube Plus 7 dní, ktorý pravidelne číta 24,3 percenta respondentov. Nasleduje Nový čas pre ženy s 21,7-percentnou čítanosťou a Život, ktorý číta 20,2 percenta opýtaných. Časopis Markíza číta 16,3 percenta, Slovenku 16,1 percenta a Eurotelevíziu 14,2 percenta respondentov. Týždenník Šarm preferuje 10,7 percenta občanov, Vasárnap 5,8, a Live! 3,7 percenta opýtaných.
Nasleduje Express International (3,6), Trend (2,7) a Formát (2,6 percenta). Najčítanejším denníkom na Slovensku bol aj v septembri Nový Čas s 23-percentnou čítanosťou. V obľúbenosti za ním nasledujú denník Pravda, ktorý číta 13,3 percenta občanov, a Sme-Práca s 10,5 percentnou čítanosťou.
Štvrtá priečka patrí denníku Šport, ktorý čítalo 6,1 percenta opýtaných. Prvú päticu uzatvára regionálny denník Korzár, ktorý číta päť percent občanov. Denník Új Szó vychádzajúci v maďarskom jazyku číta 4,8 percenta respondentov. V poradí nasledujú Národná obroda (2,9 percenta), Hospodárske noviny (2,5), Avízo (1,9), Prešovský denník (0,7) a Večerník (0,4). Žiadny denník nečítalo 45,1 percenta občanov.