MARTIN. Víťazov súťaže Mastercard Obchodník roka 2016 vyhlásili v rámci European Retail Summit v Bratislave. Prestížne ocenenia si odniesli najlepší slovenskí obchodníci. Absolútnym víťazom sa stalo opäť kníhkupectvo Martinus. To bolo tiež ocenené prvenstvom v rámci odborovej kategórie ako Mastercard Obchodník roka s knihami 2016.
„Získať už štvrtý rok po sebe najvyššie ocenenie Absolútneho víťaza je fantastický pocit zadosťučinenia i vďačnosti voči našim čitateľom, kolegom, autorom, vydavateľom a všetkým ďalším partnerom,“ povedal Michal Meško z Martinus-u.
Cena sa udeľuje na základe rozsiahleho reprezentatívneho prieskumu, ktorý realizuje spoločnosť GfK Czech na vzorke 1 500 respondentov z celej Slovenskej republiky.
"V roku 2016 bola značka Martinus zapísaná do zoznamov najkrajších kníhkupectiev v Európe podľa Torstena Woywooda, ale aj do celosvetového výberu v publikácii od Boba Ecksteina, dopĺňa Anna Porubcová z marketingového oddelenia vydavateľstva. dodáva, že najrýchlejšie predávanou knihou v histórii kníhkupectva sa vlani stal Harry Potter a Prekliate dieťa.
"Ak by boli všetky objednané knihy cez www.martinus.sk za rok 2016 postavené na seba, mali by výšku približne 100 Eiffelových veží. Najviac si zákazníci kupovali knihy s obálkou sivej farby (36%). Za reakcie na požiadavky zákazníkov získalo kníhkupectvo 3. miesto v súťaži The Customer Happiness Awards 2017, ktorú usporadúva služba Nicereply," argumentuje ďalej Porubcová.
Súťaž Mastercard Obchodník roka 2016 je projektom spoločnosti Mastercard, ktorý si kladie za cieľ vyzdvihnúť tých najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu.