Vyvolávací systém na pošte ľudí nahneval, no budeme si musieť zvyknúť

​​​​​​​Slovenská pošta chcela skrátiť čakacie doby pred okienkami zavedením automatu na vyvolávacie lístky. Viacerí ale čakali ešte dlhšie ako obvykle a hundranie v hale nemalo konca kraja.

Martinská pošta.Martinská pošta. (Zdroj: ANDREA DUDRÁKOVÁ)

MARTIN. Nový systém vybavovania klientov, ktorý od 3. novembra zaviedla Slovenská pošta, spôsobil v priestoroch martinskej pobočky v centre mesta rušnú atmosféru. Po novom už totiž nečakáte v rade pred konkrétnym okienkom, ale najskôr si na displeji automatu zvolíte požadovanú službu, ako napríklad poštové, finančné služby, telekomunikačné služby, služby štátu, a potom s vytlačeným poradovým číslom čakáte na vyvolanie. V prvé dni pomáhajú klientom s obsluhovaním automatu zamestnanci pošty.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dusná atmosféra medzi klientmi

Pošta síce chcela svoje služby zjednodušiť, no minulý týždeň vládla v Martine viac-menej nespokojnosť. Ľudia v hale na zmenu hundrali, nervózne postávali s lístkom v rukách a našli si i takí, ktorí sa zvrtli na podpätku hneď vo dverách, lebo sa im nechcelo čakať a skúšať nový systém.

SkryťVypnúť reklamu

Pokojnejšia situácia bola až v podvečerných hodinách, kedy bolo na pošte výrazne menej klientov. Niekoľko sťažností sa však dostalo aj k nám redakcie.

„Choďte sa pozrieť na poštu, aký je tam chaos a mnoho naštvaných ľudí. Zaviedli tam lístky ako u doktora,“ prišiel nám zreferovať jeden dôchodca z Martina.

So svojou skúsenosťou sa s nami podelila i čitateľka Mária.

„Išla som zaplatiť šeky a vybrať si peniaze za dobierky, no lístok som si vzala len na šeky s tým, že keď už budem pri okienku, vybavím obe veci, no mýlila som sa. Dobierku som si mala vybaviť inde a znova si vziať lístok, tak som sa na to vykašľala a išla domov. Nechápem, čo je toto za výmysel,“ posťažovala si Martinčanka.

Jej slová potvrdila aj ďalšia pani, ktorá vychádzala z pošty.

SkryťVypnúť reklamu

„Ráno som tam dvadsať minút čakala, no potom som naštvaná odišla, lebo som nestíhala do roboty. Hlavná vec, že pána, čo prišiel dávno po mne, vyzvali k okienku takmer okamžite. Vôbec sa mi nepáči tento systém, nerozumiem, čo bolo zlé na čakanie v rade,“ krútila hlavou Zuzana.

Podarilo sa nám pristaviť aj muža v stredných rokoch, ktorý bol vybavený takmer okamžite.

„Potreboval som ísť k priehradke Poštovej banky a po zobratí lístka zavolali moje číslo skoro hneď. Aj mi bolo divné, že som všetkých predbehol, ale aspoň som nečakal ako ostatní,“ priblížil Juraj.

Ďalšie automaty budú pribúdať

Martina Macková vedúca komunikačného odboru Slovenskej pošty ale vysvetlila, že novinku zaviedli, lebo sa snažia maximálne vychádzať v ústrety svojim klientom.

SkryťVypnúť reklamu

„Aj z toho dôvodu postupne na vybraných poštách inštalujeme moderný vyvolávací systém, ktorý smeruje zákazníkov k priehradkám podľa zvolenej služby. Cieľom je zabezpečiť účelnú a komfortnú obsluhu, aby sa skrátili čakacie doby,“ vyslovila sa Martina Macková.

Ako ďalej povedala, v tomto roku už na Slovensku nainštalovali dvanásť vyvolávacích systémov na vyvolávanie zákazníkov a trinásť už existujúcich automatov obnovili. Do konca roka ich na vybratých poštách pribudne ešte päť kusov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Turiec

Komerčné články

  1. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry
  2. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  3. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  4. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  5. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  1. Najkrajšie letné túry, cyklotrasy, jazerá a pamiatky v Rakúsku
  2. Starý? Tučný? Exot? Pod červenou strechou sa nálepky nedávajú
  3. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie
  4. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum
  5. Crème de la Crème štartuje už čoskoro
  6. Prémiové bankovníctvo je dnes o osobnom prístupe a inováciách
  7. Kam smerujú peniaze bohatých?
  8. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je
  1. „Dracula“ z Banskej Bystrice. K športu sa dostal z recesie 7 629
  2. Krmivá pre psov inak: naozaj záleží na tom, čo pes je 7 131
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 6 131
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 4 246
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 4 201
  6. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad 2 902
  7. V Košiciach vzniká nové digitálne epicentrum 2 729
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 553
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Turiec - aktuálne správy

Čerstvo upečené – presne také pečivo si môžete vychutnať vo vašich domovoch vďaka spolupráci Lidla so slovenskými dodávateľmi.


V čase, keď záujem mladých ľudí o odborné školstvo na Slovensku klesá, sme sa v Strednej odbornej škole obchodu a služieb v Martine rozhodli ísť inou cestou.


Vychádzajúca atletická hviezda Laura Frličková niesla počas otvorenia hier pochodeň.

Turčianske hry mládeže sú už v plnom prúde.


Pred obchodným centrom v Martine vystavujú sanitku zničenú ruským dronom.

Rusi ju zničili na ukrajinskom fronte.


16

Už ste čítali?