Svojim manifestom vyzýva na profesionalitu, nielen počas predvolebného obdobia. Kampaň má byť výkladnou skriňou práce kandidátov za uplynulé roky, hovorí Martinčan Matej Bórik.
Milí Martinčania a Martinčanky, viac než desať rokov sa v rámci svojej profesie zaoberám komunikačnými a marketingovými stratégiami. Medzi mojich klientov patria renomované spoločnosti, pre ktoré pracujem ako konzultant a externý manažér. Som riaditeľom občianskeho združenia METRO, v ktorom okrem realizácie verejnoprospešných projektov pomáhame neziskovým organizáciám a v portfóliu máme napríklad projekty ako dobré správy Turiec Online, knižné búdky Ďakujem, sused alebo moderný kancelársky priestor v centre mesta – Coworking METRO.
Zlepšenie prostredia, v ktorom žijeme
Všetky aktivity, na ktorých pracujem, majú spoločného menovateľa – podporu komunitného rozvoja a vzťah k prostrediu, v ktorom žijem. Preto som sa rozhodol založiť iniciatívu Dobrá mestská politika, ktorá je otvorená pre všetkých Martinčanov a Martinčanky, ktorým záleží na rozvoji mesta.
Názov iniciatívy má zároveň pripomínať spôsob komunikácie kandidátov a práce súčasných politikov, pretože dobrá mestská politika má byť základom pre vecnú diskusiu s obyvateľmi, aktivity v teréne, konzultácie s odborníkmi, zavádzanie príkladov dobrej praxe do života a rozumné hospodárenie s mestským rozpočtom.
Som presvedčený, že nie je podstatné, čo chcú kandidáti sľubovať alebo skúšať; obyvatelia mesta predsa nie sú subjekty na testovanie. Pre mňa, ako kandidáta, aj ako občana, sú podstatné uskutočniteľné riešenia. V rámci kampane preto predstavím ucelený a reálny volebný program, s ktorým sa budem uchádzať o hlasy ako nezávislý kandidát na poslanca za mestskú časť Stred.

Zvýšenie atraktivity mesta Martin
Mesto Martin má v poslednej dekáde neustály pokles obyvateľov s trvalým pobytom. V rámci Dobrej mestskej politiky používam slogan 50 000 + pretože na základe štatistických údajov máme posledné štyri roky na vytvorenie takých podmienok pre obyvateľov, aby ich motivovali ponechať si trvalý pobyt v Martine alebo sa do mesta prisťahovať z iných lokalít.
Podporujem investičné projekty, ktoré vedú k zvýšeniu atraktivity mesta a nárastu obyvateľov s trvalým pobytom v Martine. Som fanúšikom prírody Malej a Veľkej Fatry a uvedomujem si potenciál rozvoja cestovného ruchu, súčasťou môjho programu sú preto aj opatrenia pre zvýšenie návštevnosti mesta aj regiónu.
Medzi moje cestovateľské destinácie patria aj inšpirujúce miesta v zahraničí, napríklad v Normandii či Škandinávii a európske mestá, z ktorých čerpám nápady a príklady dobrej praxe pre naše okolie, ktoré budú súčasťou programu pre životné prostredie a komunitný rozvoj.
Podporte Dobrú mestskú politiku
Nepatrím medzi kandidátov, ktorí sľubujú, čo všetko dokážu po voľbách. Ja pracujem teraz. Aktivity realizujem a návrhy na riešenia predkladám priebežne a mnohé z nich sa už aplikovali do bežného života. Milí obyvatelia mesta Martin, moje aktivity a prácu môžete sledovať na sociálnych sieťach Facebook alebo Instagram. Podrobné informácie o programe predstavím aj na webovej stránke www.matejborik.sk.
Každú podporu si vážim a v prípade, ak sa mi rozhodnete v kampani pomôcť, môžete ako fyzická osoba finančne prispieť elektronickým prevodom na môj transparentný účet vedený v Slovenskej sporiteľni: SK2509000000005193570837.
Objednávateľ: Matej Bórik, Matúša Dulu 46, Martin
Dodávateľ: Petit Press, a.,s., Bratislava, IČO: 35790253
Tlačová správa je komerčným textom a nijako neprezentuje názor redakcie. Za jej obsah a rešpektovanie zákonných noriem zodpovedá zadávateľ. Viac informácií na: https://www.petitpress.sk/uploads/media/pravidla_politicka_inzercia_4.2010.pdf