Pražania natočili v Martine reklamu. Majiteľ bistra sa popálil a kvetinárke otvorili oči

Filmárov z Prahy metropola Turca ohúrila.

V reklame účinkuje kvetinárka Darinka Hudecová a majiteľ vietnamského bistra Nam Nguyen.V reklame účinkuje kvetinárka Darinka Hudecová a majiteľ vietnamského bistra Nam Nguyen. (Zdroj: prtscn mam.cz)

MARTIN. Od septembra vysielajú televízie reklamu o úspešnom spájaní susediacich obchodníkov rôzneho zamerania. Účinkuje v nej usmiata kvetinárka, ktorú spája kamarátstvo s majiteľom bistra.

Napriek bezchybným výkonom nejde o hercov, ale skutočných obchodníkov, ktorí majú svoje prevádzky v Martine – vždy dobre naladenú kvetinárku Darinku Hudecovú a mladého Nama Nguyena.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Treba mať správnych susedov

„Veľa miestnych sa rado túla po džungli kvetín u Dariny. A tak zablúdia až ku mne,“ hovorí v reklame Nam Nguyen, majiteľ rodinného vietnamského bistra.

SkryťVypnúť reklamu

A potom strih na kvetinárku. „Namovo bistro je tajná ingrediencia, ktorá sedí aj môjmu kvetinárstvu,“ pridáva Darinka Hudecová, ktorá donesie do bistra spomínanú ingredienciu, teda čili papričky zo svojho obchodu.

Prečítajte si aj Prvé novoročné dieťa v Martine prišlo na svet až pred obedom Čítajte 

Obaja dokazujú, že podnikanie je úspešnejšie, keď máte tých správnych susedov. Na tom je postavená kampaň spoločnosti Mastercard Príležitosť pre všetkých: Na nezaplatenie.

Okrem slovenskej verzie existuje i česká verzia reklamy, v ktorej rovnako vystupujú majitelia kvetinárstva a kaviarne.

Slovenskí i českí obchodníci sa stali zároveň tvárami portálu, ktorý ukazuje, že podnikatelia si nemusia vždy nutne konkurovať. Práve naopak.

Pôsobili tajnostkársky a pofidérne

Česká spoločnosť zadala tvorbu reklamy pražskej kreatívnej agentúre, ktorej štyria členovia sa objavili v jeden letný deň v martinskom kvetinárstve.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným MYregiony.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom CB6EA na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na My Turiec

Komerčné články

  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  3. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  4. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  5. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle
  6. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody
  7. Kúsok Slovenska na tanieri: domáce potraviny sú stávka na istotu
  8. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 %
  1. Upokoj svoju poškodenú pleť: Takto jej vrátiš prirodzený vzhľad
  2. Záver vojny bol pre mnohých Slovákov životnou skúškou
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá
  4. LESY SR otvorili Poľanu: Nová cesta pre ľudí aj prírodu
  5. Tatra banka uvádza nový produkt Digitálna hypotéka
  6. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji
  7. Vitamín Cg: Kľúč k žiarivejšej a zjednotenej pleti
  8. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas?
  1. Viete správne založiť oheň? Podľa kachliara to robíte zle 15 797
  2. Nová hala v Istropolise zaplní chýbajúce miesto na mape kultúry 7 752
  3. V Japonsku vlaky meškajú len vo filmoch. Aj jedlo má pravidlá 5 784
  4. Zachránili posledný ostrov pre čajky na Dunaji 3 748
  5. Nová možnosť investovania s garantovaným rastom až 6 % 3 392
  6. Majiteľka Boxito: Podnikanie zvláda vďaka multifunkčnému vozidlu 2 735
  7. Čerstvé hlavičky sú v plnom prúde, komu dáte svoj hlas? 2 488
  8. NESTO ponúka nadštandardné bývanie na hranici mesta a prírody 2 257
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Už ste čítali?