Martin - martinskej Správy katastra KÚ v Žiline Janu Fúčelovú a opýtali sme sa jej na dôvody, prečo nefunguje telefonické spojenie s pracovníkmi tohto úradu a kedy by malo dôjsť k náprave. Telefóny totiž pracovníkom martinskej správy katastra nefungujú už od konca minulého roka. „K tejto situácii došlo preto, lebo sa nám pokazila telefónna ústredňa. Kúpili sme novú, ale od spoločnosti T–Com mám informácie, že kvôli zabezpečeniu pripojenia novej ústredne treba ešte rozkopať cestu od budovy katastra po križovatku a inštalovať nové káble. Kým boli mrazy, tieto práce sa nedali urobiť, „povedala nám Jana Fúčelová. Pripomíname, že s martinskou Správou katastra KÚ v Žiline sa dá komunikovať prostredníctvom faxu a elektronickej pošty. Fax funguje súčasne ako jediná telefónna linka, z ktorej sa však hovory nedajú prepájať na jednotlivé pracoviská.