Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Dvanástorák poslal auto na dva mesiace do servisu

Úplne nové auto po zrážke s jeleňom putovalo do servisu. Jeho oprava trvala takmer dva mesiace, pretože výrobca nemal na sklade prístrojovú dosku.

Zrážka s jeleňom zmenila auto na nepoznanie.Zrážka s jeleňom zmenila auto na nepoznanie. (Zdroj: ARCHÍV RM)

MARTIN. Nové auto si Renáta Matulová so svojím priateľom kúpili v predajni spoločnosti A. M. Plus, ktorá sídli v Košťanoch nad Turcom. Približne po dvoch mesiacoch jeho užívania im pri jednej z jázd skočil do cesty statný dvanástorák a vozidlo smerovalo do servisu. Zostalo tam takmer dva mesiace, pričom prístup zamestnancov firmy, ktorá im auto predala, sa vraj v čase, keď bolo u nich v oprave, zmenil k horšiemu. Konateľ spoločnosti ale tvrdí, že jeho ľudia chybu nespravili a termín ukončenia opravy predĺžil jeden chýbajúci náhradný diel.

Skryť Vypnúť reklamu

Zabudli na dobré mravy

„Koncom septembra putovalo po zrážke s jeleňom Berlingo do servisu. Pri jeho odovzdávaní sme sa pýtali, ako dlho bude trvať oprava. Odpoveď znela dva týždne. Približne po osemnástich dňoch sme zavítali do predajne osobne, pretože viacnásobné pokusy o telefonický kontakt boli neúspešné. Povedali nám, že sa nepodarilo zohnať všetky náhradné diely a termín ukončenia prác sa možno predĺži až do januára 2011. Komunikácia medzi nami a servisom prebiehala aj naďalej, až nám nakoniec po 20. novembri zavolali, že auto je hotové," hovorí Renáta Matulová.

S firmou, od ktorej vozidlo spolu s priateľom kupovali, mali dovtedy len dobré skúsenosti. „Vždy boli milí a dokázali všetko rýchlo vybaviť. Pri spomínanej oprave Berlinga však na tieto dobré vlastnosti akosi pozabudli," nahlas vyslovuje svoje pocity žena, ktorá nad svojou skúsenosťou ešte teraz krúti hlavou.

Skryť Vypnúť reklamu

Termín opravy

Do firmy sme pred prezradením našej identity niekoľkokrát zavolali aj my. Telefonicky sa spojiť s kompetentnými osobami však ani v jednom prípade nebol problém.

Konateľ spoločnosti A. M. Plus M. Remeník si je istý, že jeho ľudia si svoje povinnosti plnili dobre a predložil nám aj dokumenty týkajúce sa opravy Berlinga. „V kolónke predpokladaného ukončenia opravy na zákazkovom liste, ktorý je podpísaný majiteľom havarovaného vozidla, je uvedené, že termín ukončenia opravy bude určený po diagnostikovaní rozsahu poškodenia. Neviem, na základe čoho zákazník tvrdí, že mala trvať dva týždne. Škodu mala hradiť poisťovňa, a preto až po jej vyjadrení bol jasný rozsah opravy."

Chýbajúca prístrojovka

Auto bolo prijaté do servisu 29. septembra a zástupca poisťovne ho obhliadol 1. októbra. Bolo však veľmi poškodené, a tak sa muselo rozobrať a následne prebehla druhá obhliadka, aby sa určil presný rozsah škôd.

Skryť Vypnúť reklamu

„Karoséria bola opravená i nalakovaná 22. októbra a do konca mesiaca mohlo byť vozidlo poskladané a pripravené na odovzdanie," tvrdí konateľ firmy a svoje slová dokladá faktúrou za lakírnické práce. „Chýbala však prístrojová doska, ktorú nám výrobca nevedel dodať, pretože išlo o nový model auta a tento diel nebol ešte na centrálnom sklade. Podarilo sa to až 17. novembra. O päť dní sme opravu ukončili a 24. novembra sa Berlingo odovzdávalo," číta zo zákazkového listu M. Remeník.

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  2. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  3. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  4. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  5. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  6. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste?
  7. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente?
  8. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov
  9. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku
  10. Zima v koži atopika: aká je starostlivosť o pokožku s ekzémom?
  1. Stravné pre živnostníkov teraz najvýhodnejšie
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 do 8,25 %
  3. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji
  4. Hygge ako životný štýl
  5. Vynašli sme sa aj v čase korony. 3D showroom očaril klientov.
  6. Videobanking. Nová éra bankovania je tu
  7. Prokrastinujete? 5 overených tipov, ako nestratiť radosť z práce
  8. Mimoriadny úspech značky Toyota na Slovensku v roku 2020
  9. Pandémia urýchlila zavádzanie nových technológií vo firmách
  10. Pandémia presúva zákazníkov do online priestoru
  1. Mozog Penty na kolenách: Aký je Hačšákov príbeh v Pente? 36 186
  2. V centre Bratislavy ako na dedine. Ako sa býva v hlavnom meste? 34 938
  3. Sedem najznámejších pyramíd v Mexiku 11 682
  4. 10 vecí, pre ktoré sa oplatí navštíviť Dominikánsku republiku 9 265
  5. SME.sk zaznamenalo rekordný nárast záujmu čitateľov 8 739
  6. Wellness trendy, rozhovory a rady pre lepšie zdravie 7 114
  7. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 6 749
  8. Ohlúpli sme počas Covid roka? 6 384
  9. Ekologická móda? Slovenská firma dokazuje, že to ide 6 305
  10. Zanzibar: Čo treba vidieť v africkom raji 5 807
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Turiec - aktuálne správy

Ilustračné foto.

Skríningové plošné testovanie prebehne v najväčšej miere cez víkend.

6 h
Miroslav Chudý.

Novým hlavným trénerom Martina sa stal Miroslav Chudý. Asistentmi budú Ladislav Spišiak a Marek Žila.

12 h
V Turčianskych Tepliciach otvorila samospráva odberové miesto už vo štvrtok.

Odberové miesta na skríningové testovanie občanov na ochorenie covid-19 otvorili vo štvrtok v Turci samosprávy Turčianskych Teplíc a Turčeka, v Kláštore sa testuje od stredy.

16 h
Aj napriek dištančnému vzdelávaniu má väčšina žiakov známok dostatok, polročné výkazy dostanú včas.

Väčšina žiakov ukončí prvý školský polrok včas. Niektorým študentom budú individuálne predlžovať polročnú klasifikáciu do konca marca.

19 h

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

V druhom kole malo pozitívne testy 1,02 percenta testovaných. Na Borovej ulici však číslo vyskočilo na 6,45 percenta.

12 h

Prednostka neodpísala, rezort vnútra poslal len všeobecné stanovisko.

4 h

Záchranári odkazujú, nie každý s Covidom patrí do nemocnice.

18 h

Hudečková je hlavnou odborníčkou na epidemiológiu ministerstva zdravotníctva.

21. jan

Už ste čítali?