Nedeľa, 25. október, 2020 | Meniny má AurelKrížovkyKrížovky

Ľudia dostali faktúry na emaily, o ktorých nevedeli

Zákazníci Slovanetu zostali nepríjemne zaskočení, keď im poštárka doručila upomienku za nezaplatené služby. Podľa firmy sa takémuto nedorozumeniu dá predísť dobrou komunikáciou a čítaním pošty.

Niektorých užívateľov káblovej telívizie zaskočili upomienky za nezaplatené služby.Niektorých užívateľov káblovej telívizie zaskočili upomienky za nezaplatené služby. (Zdroj: ROMAN BREZNIAK)

Zákazníci Slovanetu zostali nepríjemne zaskočení, keď im poštárka doručila upomienku za nezaplatené služby. Podľa firmy sa takémuto nedorozumeniu dá predísť dobrou komunikáciou a čítaním pošty.

MARTIN. Našej čitateľke Petre už dlhší čas poskytuje jej dodávateľ káblovej televízie zľavu 10 eur, ak zaplatí faktúru za služby vopred na celý rok. Preto ešte v decembri poslala do firmy Slovanet email, v ktorom si chcela overiť, či so zľavou môže počítať i v roku 2013. O niekoľko dní jej prišlo kladné stanovisko.

„Preverili sme vašu požiadavku s produktovým oddelením. Služby môžete uhradiť opäť na celý rok a budete mať uplatnenú zľavu 10 eur tak ako doteraz,“ píše sa v odpovedi Slovanetu.

Firma vytvorila emaily

Následne sa ešte obrátila na svojho operátora s otázkou, či môže na rok 2013 uhradiť dohodnutú sumu už v decembri 2012. Odpoveď bola takisto viac ako jednoznačná.

„Prosím, počkajte na faktúru, ktorú vám pošleme.“

Petra sa preto rozhodla neplatiť vopred, ale čakať na faktúru.

„Už koncom januára mi bolo čudné, že faktúra nechodí, ale povedala som si, že ešte počkám do polovice februára a potom do Slovanetu zavolám.“

Začiatkom februára ale zostala Petra nepríjemne zaskočená, keď jej domov poštou prišla upomienka. Radšej hneď zavolala na zákaznícku linku, aby zistila, čo je vo veci. Na druhej strane linky jej pracovník tvrdil, že neuhradila faktúru.

„Vraj nám vytvorili emailové adresy, na ktoré faktúry poslali. To bola pre mňa úplne nová informácia. Veď som stále komunikovala len prostredníctvom môjho emailu o oni mi zrazu pošlú faktúru na taký email, ktorý sami vytvorili,“ neveriacky krúti hlavou.

Všetkého veľa škodí

Pritom Petra internetové služby od Slovanetu nevyužíva. Z ich ponuky si vybrala len káblovú televíziu.

„Faktúru poštou neposlali, ale upomienku už áno. Aj keď sa problém nakoniec kladne vyriešil, veľmi ma to celé rozhnevalo. Veď som chcela všetko riadne a včas zaplatiť, a napriek tomu som sa cítila ako nejaká špekulantka,“ hovorí Petra a pridá ešte jednu zaujímavú myšlienku.

„Čo budeme robiť, keď si teraz každá firma či úrad zmyslí, že nám vytvorí emailovú adresu, na ktorý bude posielať dôležité informácie. Takto to predsa nemôže fungovať!“

S podobným problémom sa stretli viacerí naši čitatelia. Sú medzi nimi i dôchodcovia, ktorí s internetom vôbec nepracujú.

Ako si oni mali pozrieť faktúru, bolo pre nich záhadou.

Stanovisko Slovanetu

Predovšetkým nás mrzí, že došlo k takémuto nedorozumeniu. V Turčianskych Tepliciach a Turanoch prevzal Slovanet od minulého roka poskytovanie služieb a starostlivosť o zákazníkov po spoločnosti M-Elektronik. Ešte v januári 2012 sme preto zákazníkom zaslali uvítacie listy s novými kontaktmi a podrobným informáciami o zmenách, týkajúcich sa aj zasielania faktúr. Na znení listov sme si dali mimoriadne záležať práve preto, aby sme zabránili prípadným nedorozumeniam (kópie listov má k dispozícii i redakcia MY Turčianske noviny).

Mrzí nás, ak si niektorí zákazníci list neprečítali či naň zabudli, alebo im nebodaj nebol doručený. S listom tiež dostali vzorovú faktúru v papierovej podobe a informáciu o tom, že ďalšie faktúry budú dostávať elektronicky na e-mailovú adresu, ktorú nám nahlásia, alebo na adresu, ktorú im bezplatne zriadil Slovanet. Mysleli sme tiež na klientov, ktorí internet nepoužívajú. Tí v liste dostali informáciu, že môžu požiadať o doručovanie papierových faktúr. Pri polročnom alebo ročnom predplatnom môžu dokonca naši zákazníci dostávať papierovú faktúru, prípadne poštovú poukážku bezplatne.

Pretože ľudia len málokedy z vlastnej iniciatívy nahlasujú poskytovateľom služieb svoje aktuálne kontaktné údaje a ich zmeny (telefón a e-mail), pri telefonickej alebo e-mailovej komunikácii s nimi pre istotu iniciatívne preverujeme ich aktuálnosť. Ak sa tak niekedy nestalo, prosíme zákazníka o nahlásenie mena a dátumu komunikácie. Následne preveríme záznamy a v prípade zistenia nedostatku hneď urobíme nápravu.

Roman Greguš, manažér pre internú a externú komunikáciu

Nechajte si posielať prehľad najdôležitejších správ e-mailom

Inzercia - Tlačové správy

  1. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  3. LEN DNES: Zľava viac ako 50% na ročné predplatné týždenníkov MY
  4. NAŽIVO: Ako na koronu reagujú úspešné firmy? Sledujte #akonato
  5. NAŽIVO: Čo čaká ekonomiku? Sledujte #akonato konferenciu
  6. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  7. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  8. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  9. Zelená Bratislava
  10. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  1. Tesco prináša zákazníkom potraviny za každých okolností
  2. Vedeli ste, že jablká majú svoj medzinárodný deň?
  3. Zostáva už len 7 dní na predloženie žiadosti o grant
  4. Svet môžeme zlepšiť dobrými skutkami
  5. O levočský „nanozázrak“ sa zaujíma európsky trh
  6. Najnovšie technológie a inovácie na Gemeri? Normálka
  7. Zlaďte vaše šperky s jeseňou
  8. Nové laboratórium ekonomického experimentálneho výskumu na EUBA
  9. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí
  10. 5 vecí, ktoré definujú prémiové bývanie
  1. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 19 345
  2. Pracujete v IT? Táto slovenská firma neustále prijíma ľudí 15 606
  3. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte? 13 226
  4. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 12 353
  5. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 12 077
  6. Ako pracujú horskí nosiči? Vstávajú ráno o štvrtej 11 085
  7. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 11 009
  8. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 10 047
  9. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 9 880
  10. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 810
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy z SME | MY Turiec - aktuálne správy

Lekár z martinského infekčného: Koronavírus je zákerný, ubližuje slabším

S Martinom Babušíkom, lekárom Infekčnej kliniky a cestovnej medicíny Univerzitnej nemocnice Martin, sme sa rozprávali o chorobe, ktorá hýbe celým Slovenskom. Koronavírus podľa neho mnohí ustoja aj bez príznakov, no pre nemálo ľudí má aj fatálne následky. A na tých musíme myslieť.

 Martin Babušík, vedúci lekár na jednotke intenzívnej starostlivosti 
Kliniky infektológie a cestovnej medicíny v Univerzitnej nemocnici Martin.

Vo Veľkom Čepčíne mali pilné leto

Tešia sa novým priestorom.

vo Veľkom Čepčíne zrekonštruovali aj obecný dom.
Od soboty 24. októbra do nedele 1. novembra bude na celom Slovensku platiť zákaz vychádzania s výnimkou ciest na testovanie, do práce a zabezpečenia nevyhnutných potrieb či pobytu v prírode v okrese bydliska.
Predlžujeme akciu o 24h

Ak nemôžete za novinami, noviny prídu k vám. Dnes to máte s 50% zľavou na celý rok

Akcia platí pre nových aj existujúcich predplatiteľov, ktorí si ho predĺžia.

Táto akcia platí len 24 hodín a nebude sa opakovať.

Najčítanejšie články MyRegiony.sk

Koronavírus na Orave: V sobotu zachytili 1600 pozitívnych prípadov (minúta po minúte)

Na Orave bol o celoplošné testovanie na Covid-19 opäť záujem.

Nemocnica v Nitre má 104 infikovaných zamestnancov

Reprofilizovaných je už 92 lôžok. Na Zobor zatiaľ preložili trinásť ľudí, ktorí potrebujú doliečenie.

V breznianskej nemocnici zomrel pacient, nepomohla ani liečba remdesivirom

Za dva týždne evidovala nemocnica desať vyliečených pacientov.

Nitrania dnes išli na veľké nákupy aj na cintoríny

Načo budú otvorené obchody, keď môžeme ísť len do potravín a lekární? pýtajú sa ľudia aj Zväz obchodu.

Už ste čítali?