TURČIANSKE TEPLICE. V predchádzajúcom čísle MY Turčianskych novín sme informovali o prípade primátora Turčianskych Teplíc, ktorý tvrdí, že Slovenská plynárenská spoločnosť (SPP) sfalšovala jeho podpis na zmluve o dodávke elektriny. Namiesto návrhu zmluvy mu domov rovno prišla poštou už podpísaná zmluva aj s jeho podpisom. Primátor však tvrdil, že plynárom predtým nikdy nič nepodpisoval a zmluvu videl po prvý raz, až keď otvoril obálku.
Priestor sme dali aj SPP, tam si však najskôr chceli všetky okolnosti prípadu poriadne preskúmať, a preto sme ich stanovisko dostali až teraz.
„V SPP považujeme nekalé predajné praktiky akéhokoľvek druhu za absolútne neprípustné a nášmu zákazníkovi sa týmto ospravedlňujeme za nepríjemnú skúsenosť. Záleží nám na tom, aby každý zákazník s nami uzatvoril zmluvu s tým, že pozná podrobnosti ponuky a je si vedomý všetkých zmluvných náležitostí. Považujeme za dôležité zdôrazniť, že zo strany SPP nikdy nedošlo k falšovaniu podpisu zákazníka,“ vyhlásil hovorca SPP Peter Bednár.
Ako ďalej dodáva, v tomto konkrétnom prípade došlo podľa zistení SPP pravdepodobne k pochybeniu na strane ich externého dodávateľa služieb, keď jeho obchodný zástupca akceptoval podpis zmluvy s neoprávnenou osobou. Hovorca SPP tvrdí, že okamžite po zistení všetkých skutočností iniciovali zastavenie procesu zmeny dodávateľa tak, aby Michal Sygút pokračoval v zmluvnom vzťahu so svojim pôvodným dodávateľom.
„Pánovi Sygútovi touto cestou ďakujeme za upozornenie na takúto závažnú skúsenosť, na základe ktorej sme okamžite upravili naše procesy, a to najmä tie, ktoré smerujú k prísnejšej kontrole našich externých spolupracovníkov,“ vyslovil sa na záver Peter Bednár.