MARTIN. BRATISLAVA. Cieľom Súťaž MasterCard Obchodník roka je vyzdvihnúť najlepších obchodníkov a súčasne pomôcť spotrebiteľom v orientácii na trhu. Absolútnym víťazom MasterCard Obchodník roka 2015 sa stal Martinus.sk, ktorý tak skompletizoval svoj zlatý hetrik. Zároveň dominoval aj v kategórii MasterCard Obchodník s knihami 2015.
„Tretie absolútne víťazstvo po sebe je pre nás obrovským záväzkom i ocenením našej snahy byť každým dňom ešte lepší, aj keď nemusíme byť za každú cenu najväčší. Výhra právom patrí všetkým našim zamestnancom, ale aj zákazníkom, dodávateľom a partnerom, s ktorými spoločne môžeme Martinus budovať,“ povedal Michal Meško, šéf Martinus.sk.
Spomínaná cena je udeľovaná na základe reprezentatívneho prieskumu, ktorý realizuje spoločnosť INCOMA GfK na vzorke 1000 respondentov z celej Slovenskej republiky. Víťazstvo si zaslúži tá firma, ktorá získa úplne najvyššie hodnotenie zo strany zákazníkov vo viacerých parametroch, a to bez ohľadu na kategóriu tovaru či vplyv výziev na hlasovanie. Víťazi boli vyhlásení na 20. ročníku konferencie o obchode a marketingu European Retail Summit v Bratislave.
Príbeh kníhkupectva Martinus sa začal písať pred viac ako 25 rokmi otvorením maličkej predajne v Martine a tento rok v auguste to bude 15 rokov od spustenia e-shopu. Jeho zakladatelia zrejme v začiatkoch pôsobenia na trhu nepredpokladali, že sa z neho stane najväčšie internetové kníhkupectvo na Slovensku a že v apríli 2016 zaregistrujú miliónteho zákazníka. V súčasnsoti má kníhkupectvo 9 pobočiek po celom Slovensku, niektoré aj s obľúbenou kníhkaviarňou Foxford.
Autor: RB